قوانین و مقررات(شرایط استفاده از خدمات شهرطراحی)

#خدمات
شهر طراحی یک مجموعه طراحی و برندیگ است که خدمات خود را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار می دهد. این مجموعه خدمات طراحی را در قالب های مختلف ارائه می کند.

#تعهدات شهر طراحی
شهر طراحی موظف است اطلاعات ارائه شده توسط مشتری را به دقت مطالعه و بررسی نماید تا در طراحی ها بتواند به درستی عمل کند. / شهرطراحی متعهد است برای هر موضوع نمونه طرح های اولیه ارائه نماید تا مشتری بتواند از میان آنها بهترین را انتخاب کند. / شهر طراحی متعهد است طراحی اولیه ی انتخاب شده را با اصلاحاتی که با مشتری به توافق می رسد به اتمام رسانده و طرح نهایی را تحویل دهد./ موضوع قرارداد را حداکثر در مدت زمان ذکر شده در بند مدت قرارداد به مشتری تحویل نماید./ شهر طراحی متعهد به انجام طراحی به صورت اختصاصی و بدون استفاده از تصاویر استوک و رعایت قوانین کپی رایت می باشد و در صورت نقض عهد قرارداد منتفی و وجوه دریافتی مسترد خواهد شد.

#تعهدات مشتری
مشتری متعهد میشود اطلاعات و مصالح لازم جهت آشنایی و انجام موضوع طراحی را در اختیار شهر طراحی قرار دهد./ مشتری اجازه ارائه طرح ها و ایده های ارائه شده توسط شهر طراحی به شخص ثالث بدون کسب اجازه را ندارد و در صورت مشاهده قرارداد طراحی لوگو به صورت یکطرفه فسخ خواهد شد. / چنانچه پس از تایید نمونه ی اولیه، مشتری به هر دلیلی اعم از منتفی شدن موضوع قرارداد یا دلایل شخصی دیگر، از ادامه ی کار منصرف شود، مشتری ملزم به پرداخت حق الزحمه ی شهرطراحی تا آن مرحله خواهد بود.

#محرمانگی
شهرطراحی به منظور پاسخگویی به سوالات، درخواست‌ها و مدیریت برنامه‌های دو سویه امکان کسب اطلاعات شخصی مشتری شامل نام و نام خانوادگی، نشانی، ایمیل و شماره تلفن وی را دارد. این اطلاعات نزد شهرطراحی محرمانه تلقی می‌شود و بدون اجازه مشتری ، به اشخاص ثالث واگذار نخواهد شد. به علاوه در این خصوص مشتری به شهرطراحی اجازه می دهد که اطلاعات ارائه شده را بین کارکنان خود برای اهداف مطروحه به اشتراک بگذارد.
اطلاعات شخصی و مالی مشتری در شهرطراحی محرمانه تلقی می‌شود و جز به حکم قانون یا دستور مقام صالح قضایی در اختیار فرد و یا سازمانی قرار داده نخواهد شد.
علاوه بر اطلاعاتی شخصی ای که مشتری ارائه می‌کنند، شهرطراحی اطلاعاتی در مورد موضوعی که در مورد آن طراحی می شود، از مشتری دریافت می کند.
مسئولیت حفظ محرمانگی اطلاعاتی که در اختیار شهرطراحی قرار گرفته با شهرطراحی است و بدون اجازه مشتری ، به اشخاص ثالث واگذار نخواهد شد. .
مشتری متعهد می‌گردند اطلاعات صحیح و کامل خود را در اختیار شهرطراحی قرار دهد. همچنین متعهد می‌گردند که از مشخصات غیر واقعی استفاده نمی‌کنند، هویت شخص یا اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر را جعل نمی‌کنند یا به هر نحوی هویت اصلی خود را مخفی نمی‌کنند.

#پرداخت و تحویل
کلیه پرداخت ها باید مطابق با فاکتور ارائه شده توسط شهرطراحی روی سربرگ این مجموعه به شماره حساب های درج شده در زیر فاکتور و صفحه پرداخت وب سایت شهرطراحی، انجام شود و شهرطراحی هیچگونه تعهدی نسبت به سایر پرداخت ها ندارد.
مشتری متعهد می گردد کلیه تعهدات مالی به طراح تحویل نماید. تنها پس از تسویه کامل مبلغ قرارداد، فایل های اصلی در اختیار مشتری قرارداد خواهد گرفت و در صورت عدم تسویه حساب مالی مشتری حق استفاده از لوگو را به هر نحوی ندارد.

#کسورات قانونی
مبلغ توافق شده برای طراحی ، مبلغ خالص دریافتی شهرطراحی از مشتری می باشد و پرداخت هرگونه کسورات قانونی مربوط به این قرارداد به عهده ی مشتری است.

#تاخیرات
شروع اجرای طراحی منوط به پرداخت پیش پرداخت از سوی مشتری(حداقل ۵۰درصد از مبلغ توافق شده) و نیز تحویل اطلاعات و مدارک مورد نیاز جهت اجرای موضوع قرارداد می باشد. بدیهی است هرگونه تاخیر در موارد مذکور به همان میزان موجب تاخیر در زمان اجرای قرارداد توسط طراح می شود که به عنوان تاخیر شهرطراحی محسوب نمی شود.
اگر روند طراحی و انتخاب آن توسط مشتری طولانی تراز مدت درج شده در قرارداد شود، با توافق طرفین مدت قرارداد قابل تمدید است.
طولانی تر شدن زمان بررسی و اظهار نظرمشتری، بدون هماهنگی با شهرطراحی، به منزله انصراف مشتری از ادامه کار تلقی شده و شهرطراحی مختار است یک طرفه قرارداد را فسخ نماید و مبلغ پیش پرداخت به عنوان حق الزحمه در نظر گرفته می شود.
در صورتی که شهرطراحی در مدت زمان توافق شده بدون هماهنگی با مشتری، به تعهدات خود عمل نکند مشتری مختار به انصراف از قرارداد و شهرطراحی ملزم به استرداد وجه دریافت شده می باشد.

#مالکیت طرح
کلیه حقوق مالکیت طراحی مورد تایید و نهایی که فایل های اصلی آن در اختیار مشتری قرار گرفته در اختیار مشتری است و مشتری مختار است جهت ثبت قانونی آن و جلوگیری از سوء استفاده های آتی اقدام نماید. چنانچه چند نمونه ی اولیه ی لوگو توسط شهرطراحی جهت بررسی به مشتری ارائه گردد مشتری پس از انتخاب نمونه ی مناسب ملزم به باز گرداندن تمام نمونه های دیگر به شهرطراحی بوده و هیچ گونه حق مالکیتی نسبت به سایر نمونه ها ندارد.

#موارد ممنوع
طراحی برای موضوعی که تجاوز به حقوق قانونی و حریم خصوصی دیگران باشد؛
اقدام به طراحی برای موضوعاتی که سبب خسارت به دیگران شود یا موجبات ورور ضرر به دیگران را فراهم آورد؛
اقدام به طراحی برای موضوعاتی که مطابق قانون جاری کشور رفتار یا عمل مجرمانه تلقی می‌گردد؛
طراحی برای هر گونه فعالیت تجاری غیرقانونی و یا غیر منصفانه (به ویژه بازاریابی هرمی) و یا هر نوع استفاده از امکانات این مجموعه برای نیل به این منظور؛
طراحی برای موضوعاتی که تلویحا یا تصریحا شامل مفاهیمی استهزاء کننده، تحقیر کننده یا توهین‌آمیز نسبت به هر نژاد، قوم، مذهب، ملیت و جنسیت باشد؛
طراحی برای موضوعاتی که بطور مستقیم یا غیرمستقیم فعالیت‌های غیرقانونی و غیراخلاقی نظیر قمار آنلاین، پورنوگرافی، تصاویر مروج فساد و مطالب خارج از نزاکت و برخلاف عفت عمومی را ترویج نماید؛

#سلب مسئولیت
مسئولیت هرگونه سوء استفاده از لوگو پس از ارائه نهایی اثر بر عهده مشتری می باشد و شهرطراحی هیچگونه مسئولیتی در قبال نقض قوانین کپی رایت و استفاده غیر قانونی از لوگو ندارد. بدیهی است در صورت ثبت رسمی اثر مراجع قانونی مسئول رسیدگی به این امور می باشند.
مسئولیت استفاده از لوگو در اموری که نافی قوانین جاری کشوری است بر عهده مشتری می باشد و شهرطراحی مسئولیتی در اینگونه موارد ندارد.

#فورس ماژور
هیچ یک از طرفین این توافقنامه به دلیل قصور یا تاخیر در اجرای تعهداتش به دلیل حصول شرایطی که فراتر از کنترل معقول وی باشد، مسئول نخواهد بود. این موارد شامل موارد ذیل است اگرچه محدود به آن‌ها نیست: آتش سوزی، سیل، زلزله، تصادف، قطع خطوط ارتباطی اینترنت، قطع برق، قطع شبکه و حوادث ناگهانی و غیرقابل پیش‌بینی طبیعی و …

#عدم اعتبار جزیی توافقنامه
چنانچه هریک از شروط، تعهدات مصرح در این توافقنامه یا اجرای آنها به دلیل مغایرت با قوانین یا به موجب حکم مراجع ذیصلاح نامعتبر و غیرقابل اجرا باشد، این امر به معنای بی‌اعتباری سایر شروط و تعهدات نمی‌باشد. عدم اعمال هریک از مقررات این توافقنامه به منزله انصراف از حق اعمال و اجرای آن در آینده نخواهد بود.

#حل اختلاف
این توافقنامه طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تنظیم شده است. هر گونه اختلاف راجع به آن از جمله انعقاد، اعتبار، تفسیر، فسخ، نقض و اجرای آن برای داوری به مراجع قضایی ذیربط ارجاع می‌شود. نظر مرجع قضایی قطعی‌ و لازم‌الاجراست.

#نمایندگی
شهرطراحی درهیچ نقطه‌ای از کشور نمایندگی ندارد و کلیه سرویس‌ها، تراکنش‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی وبسایت واقع در اصفهان پردازش می‌شود. در صورت مشاهده هرگونه تخلف و سوء استفاده از شهرطراحی حق پیگرد قانونی برای این مجموعه محفوظ است.

#سایر موارد
شهرطراحی حق استفاده از لوگو های طراحی شده را تنها به عنوان نمونه کار در وب سایت و شبکه های اجتماعی را ، نزد خود محفوظ می دارد.

#مکاتبات
کلیه مکاتبات به صورت مستقیم با مشتری خواهد بود که از طرف شهرطراحی از طریق ایمیل به نشانیinfo@shahretarahi.ir یا شماره های ۳۲۵۰۲۵۲۸-۰۳۱ و ۰۳۱۳۶۶۲۲۰۹۶و۰۹۱۳۵۶۰۰۵۸۱ و ۰۹۱۳۵۶۰۰۵۸۲ و یا از طریق نامه نگاری با آدرس پستی می‌باشد و مکاتبات مشتری نیز از طریق ایمیل و شماره تماس و آدرس پستی ثبت شده ایشان در زمان ثبت سفارش خواهد بود.

تاریخ آخرین به روز رسانی: ۲۷خرداد۱۴۰۰

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم